Data ukazania się ogłoszenia |
6 grudnia 2014 r. |
- Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy inspektor do spraw szkód w środowisku w Zespole ds. Szkód w Środowisku Departamentu Orzecznictwa Administracyjnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
|
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
|
Adres urzędu
|
ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
|
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z przepisów ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie a także w oparciu o ustawę Prawo ochrony środowiska w zakresie rekultywacji ziemi i gleby w związku z jej zanieczyszczeniem
- udział w postępowaniach sądowo-administracyjnych dotyczących spraw wynikających z ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie
- udzielanie wyjaśnień dotyczących przepisów ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie
- opiniowanie opracowań i dokumentacji w ramach współpracy z innymi departamentami i instytucjami
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie
- prowadzenie ewidencji skarg i wniosków
|
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, nauk przyrodniczych lub prawa lub wyższe wraz ze studiami podyplomowymi w tym zakresie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów KPA,
- znajomość prawa materialnego w szczególności w zakresie: ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie, ustawy o odpadach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Prawo wodne, ustawy o ochronie przyrody
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- znajomość obsługi programów komputerowych pakietu MS Office,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ochrony środowiska, nauk przyrodniczych lub prawa lub wyższe magisterskie wraz ze studiami podyplomowymi w tym zakresie
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
|
Termin składania dokumentów |
12-12-2014
|
Miejsce składania dokumentów |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa z dopiskiem na kopercie „DOA/KS/2 starszy inspektor ds. szkód"
|
Inne informacje |
Umowa na zastępstwo. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 3 650 zł brutto. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 486). Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II - test wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest przeprowadzenie wyłącznie etapu III), Etap III - rozmowa kwalifikacyjna wraz ze sprawdzeniem znajomości obsługi programów komputerowych pakietu MS Office. Minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 57 92 162
|