Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego GDOŚ
Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Działając na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2017 r.w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku SkarbuPaństwa (Dz. U. z 2017 r. poz. 729), dalej „Rozporządzenie” informujemy, że Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie posiada następujący zbędny składnik majątku ruchomego:
Lp. | Nazwa | Pojemność (cm3) | Nr inwentarzowy | Rok produkcji | Przebieg | Stan techniczny |
1. | Opel Vectra C Limuzyna | 2198 benz. | GDOŚ-741-67-00001 | 2003 | 205 213 km |
ubezpieczenie do: |
Wyżej wymieniony składnik rzeczowy majątku ruchomego został zakwalifikowany dokategorii majątku zbędnego.
W związku z powyższym, zgodnie § 38 ust. 1-3 Rozporządzenia, jednostkabudżetowa może nieodpłatnie przekazać składniki rzeczowe majątku ruchomego innejjednostce budżetowej lub instytucji gospodarki budżetowej, na jej pisemny wniosek.
Jednostki budżetowe i instytucje gospodarki budżetowej zainteresowane otrzymaniem ww.składnika majątku ruchomego, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemnewnioski zawierające
- nazwę, siedzibę i adres jednostki,
- wskazanie składnika majątku ruchomego, o który występuje jednostka,
- oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
- telefon kontaktowy;
Wnioski należy składać w terminie do dnia 25 czerwca 2018 roku w Kancelarii ogólnejpok. 472 lub przesłać pocztą na adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska,ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa z dopiskiem: „samochód osobowy Opel Vectra –zbędny majątek ruchomy ”.
Wniosek powinien być skierowany do Dyrektora Generalnego i spełniać wymaganiaokreślone § 38 ust. 4 Rozporządzenia.
Osobą uprawnioną do kontaktu i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Tomasz Borowiecki, e-mail: tomasz.borowiecki@gdos.gov.pl, tel. 22 369 21 71.