Nr ogłoszenia |
171305 |
Data ukazania się ogłoszenia |
15 lipca 2015 r. |
Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko starszy specjalista do spraw zamówień publicznych w Zespole do spraw Zamówień Publicznych Wydziału Zamówień Publicznych i Administracji Biura Administracyjno-Kadrowego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 |
Adres |
Wawelska 52/54 00-922 Warszawa |
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- Uczestniczenie w pracach w komisji przetargowych (jako członek, sekretarz) – sporządzanie dokumentów, pism i zawiadomień związanych z prowadzonym postępowaniem oraz uczestniczenie w postępowaniach odwoławczych,
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla zadań GDOŚ realizowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków POPT, w tym w ramach Sieci „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”, a także w ramach innych programów i projektów realizowanych w GDOŚ,
- Analiza projektów dokumentów w sprawie udzielenia zamówień publicznych sporządzonych przez komórki organizacyjne GDOŚ oraz przedstawianie projektu opinii w ww. zakresie,
- Udzielanie porad i wskazówek z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych pracownikom merytorycznym GDOŚ,
- Prowadzenie rozpoznania cenowego w przypadku zamówień podprogowych i wyjętych spod ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące Wydziału Zamówień Publicznych i Administracji,
- Opiniowanie pod względem zgodności z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz wytycznymi GDOŚ postępowania o udzielenie zamówień publicznych, w których Zamawiającym jest partner – współbeneficjent,
- Współuczestniczenie w sporządzaniu rocznego planu zamówień publicznych oraz zmian do planu,
- Przygotowywanie dokumentacji zakończonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu przekazania do archiwizacji.
|
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Narażenie na korupcję w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne. Częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przeprowadzania procedury zamówień publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość procedur administracyjnych i problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji,
- znajomość kodeksu cywilnego (w szczególności przepisów dotyczących umów),
- umiejętność stosowania przepisów Pzp w praktyce,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna).
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji lub ochrony środowiska,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy przy projektach współfinansowanych ze środków UE lub innych środków zewnętrznych,
- przeszkolenie z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- wiedza z zakresu prowadzenie projektów współfinansowanych z UE lub innych źródeł zewnętrznych.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dwuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze przeprowadzania procedury zamówień publicznych (świadectwa pracy, zaśw. o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaśw. o wykonywaniu/wykonaniu umowy)
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia z zakresu przepisów Prawa zamówień publicznych (certyfikaty ukończonych kursów, szkoleń etc.)
|
Termin składania dokumentów |
27 lipca 2015 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
z dopiskiem na kopercie „BAK-WZP - starszy specjalista ds. zamówień publicznych". |
Inne informacje |
Umowa na zastępstwo. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 4 300 zł brutto. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 486).
Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatek/kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu), Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydatkę/kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o regularne sprawdzanie skrzynki e-mail.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 57 92 162. |