Data ukazania się ogłoszenia |
3 kwietnia 2015 r.
|
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista do spraw administrowania przestrzennymi bazami danych krajowych form ochrony przyrody i obszarów Natura 2000 w Wydziale ds. Geoinformacji Departamentu Informacji o Środowisku
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
|
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
|
Adres |
ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
|
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- zbieranie i analiza aktów prawnych, w tym materiałów kartograficznych, w celu uzupełnienia centralnego rejestru form ochrony przyrody o informację przestrzenną na temat granic obszarów chronionych,
- uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem bazy danych Natura 2000 i centralnego rejestru form ochrony przyrody do zapisów Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE),
- przygotowywanie zestawień, opracowań, zobrazowań kartograficznych oraz przetwarzanie danych i informacji z bazy danych sieci Natura 2000 i innych obszarów chronionych,
- gromadzenie i przetwarzanie informacji pochodzących z baz danych monitoringu i inwentaryzacji przyrodniczej.
|
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe z zakresu nauk przyrodniczych lub informatycznych
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z systemami informacji przestrzennej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość dyrektyw: Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/147/WE w sprawie ochrony dzikiego ptactwa, Rady 92/43/ w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory, 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE),
- dobra znajomość ustaw: o ochronie przyrody, ustawy o udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- posiadanie przeszkolenia z obsługi oprogramowania GIS,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych pakietu MS Office szczególnie Ms Excel i baz danych, w tym Ms Access,
- umiejętność pracy w systemach GIS typu Desktop (np. ArcGIS, QGIS, Geomedia, SAGA GIS, GRASS itd.),
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
wymagania dodatkowe
- posiadane specjalizacji w GIS,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dwuletniego doświadczenia zawodowego w pracy z systemami informacji przestrzennej (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenie o wykonywaniu/wykonaniu umowy),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia z oprogramowania GIS (certyfikaty ukończonych kursów, szkoleń etc.)
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowego doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenie o wykonywaniu/wykonaniu umowy).
|
Termin składania dokumentów |
13-04-2015
|
Miejsce składania dokumentów |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa z dopiskiem na kopercie „DIŚ - starszy specjalista ds. administrowania przestrzennymi bazami danych”.
|
Inne informacje |
Umowa na zastępstwo. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 4 300 zł brutto. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 486). Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu), Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 57 92 162.
|