Data ukazania się ogłoszenia |
24 lutego 2015 r.
|
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko do spraw administracyjno-finansowych w projektach w Zespole ds. Finansowania Projektów w Wydziale ds. Projektów Krajowej Sieci "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" Departamentu Informacji o Środowisku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
|
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1
|
Adres |
Wawelska 52/54 00-922 Warszawa
|
Miejsce wykonywania pracy |
Warszawa
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektów finansowanych ze środków zewnętrznych w tym unijnych, prowadzenie bieżącej dokumentacji finansowej, przygotowywanie sprawozdań, wniosków o zapewnienie finansowania, wniosków o rezerwę celową i innych dokumentów planowania finansowego,
- prowadzenie dokumentacji finansowej projektu, działań administracyjnych i organizacyjnych oraz monitorowanie terminów realizacji zadań w projektach, zgodnie z ich harmonogramami oraz na bieżąco ich weryfikowanie,
- wspieranie pracowników Wydziału w realizacji działań projektowych, w szczególności w zakresie komunikacji z wykonawcami, przygotowania zestawień, sprawozdań, protokołów odbioru,
- udział w obsłudze kontroli projektu realizowanych przez organy uprawnione do prowadzenia kontroli w celu przygotowywania wszelkich niezbędnych wyjaśnień w zakresie części finansowej projektu. Udzielanie odpowiedzi i odpowiedzialność za wdrażanie zaleceń pokontrolnych dotyczących kwestii finansowych w ramach projektu razem z Kierownikiem Zespołu ds. Finansowania Projektów,
- prowadzenie rozpoznań cenowych oraz działań związanych z uruchomieniem procedury przetargowej w celu wsparcia prawidłowej realizacji projektu „Natura i Gospodarka – podstawy dialogu”,
- prowadzenie dokumentacji projektu oraz opisywanie dokumentacji wydatków zgodnie z wytycznymi w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu „Natura i Gospodarka – podstawy dialogu.
|
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio przystosowanych łazienek. W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
|
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE lub Instrumentu Finansowego LIFE+ lub NFOŚiGW
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia sprawozdawczości finansowej projektów finansowanych ze środków funduszy UE, Instrumentu Finansowego LIFE oraz NFOŚiGW,
- znajomość zasad i wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE, Instrumentu Finansowego LIFE i NFOŚiGW,
- podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych,
- dobra znajomość procedur dotyczących ubiegania się o środki z rezerwy celowej budżetu państwa,
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- podstawowa znajomość procedur dotyczących tworzenia ustawy budżetowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności analityczne,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe profilowe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania lub studia podyplomowe z zarządzania projektami,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- dobra znajomość ustawy o finansach publicznych,
- dobra znajomość prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych.
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenie o wykonywaniu/wykonaniu umowy).
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
|
Termin składania dokumentów |
2 marca 2015 r.
|
Miejsce składania dokumentów |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska Wawelska 52/54 00-922 Warszawa z dopiskiem "DIŚ - specjalista ds. administracyjno-finansowych w projektach"
|
Inne informacje |
Umowa na zastępstwo. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 3 740 zł brutto. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, w przeciwnym wypadku dokumenty te nie będą brane pod uwagę w toku naboru. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 486).
Planowane techniki i metody naboru: Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert, Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu), Etap III - rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 57-92-162.
|